Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

keskiviikkona, maaliskuuta 22, 2006

Jess, se on syntymäpäivä

Tänään täytän 1 kk. Kaksitoista samanmoista niin olen 1 v. Sitten joudun jo minuutin jäähylle rikkeistä (jos äiti noudattaa erotuomarina supernannyn sääntöjä).


Hyvä olla kun hyvin voi! Syntymäpäivän kunniaksi taidan ottaa muutaman terävän maitohörpyn. On niin nimittäin tanakkaa tavaraa, että lähes taju lähtee kun mahan saa täyteen. Ben Johnson aikoinaan mainosti Valion maitoa - sittemmin kärähti dopingista. Samoilla linjoilla Benin kanssa ollaan tuo nappihomman kanssa, minäkin vedän päivittäin ensin 5 tippaa D-vitamiinia ja sitten 5 tippaa maitohappobakteereja. Toivon vaan ettei antidoping-toimikunta tee yllätysiskua...Siinä tapauksessa ainoa keino on vetää kunnon "lentokakka"-numero...

Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu