Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

tiistaina, maaliskuuta 14, 2006

Päivä päivältä tarkempana




Hyvin menee mutta menköön!
Muuten, ei minun nimeni ole Alien, se on vain taiteilijanimeni, kun tässä julkkiksen elämää vietetään. Siviilissä haluan olla ihan private - on minulla siis myös oikea, porvarillinen nimikin. Mutta se on salaisuus ristiäisiin asti.

Voi tietysti yrittää arvata: XXXX XXX XXXXXX. Kolme nimeä siis mulla on...

Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu