Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

maanantaina, maaliskuuta 20, 2006

Hymyä huuleen

Nyt olen jo hoksannut että hymyllä pääsee pitkälle. Kun vastaan hymyllä hymyyn, se tuntuu riemastuttavan äitiä ihan vietävästi. Olisi sanonut että niin vähällä hänet saa iloiseksi...


Kun alkaa pitkästyttää - ja itketyttää, niin on pari paikkaa tässä talossa, jotka saavat minut aivan hetkeksi rauhoittumaan. Kirjahylly on minusta kiinnostava kapine, vuoden päästä siitä on kiva kiskoa kirjoja alas - uskon että se saa äidin myös "riemastumaan".


Isä testasi mikä kirja minua erityisesti hyllyssä kiinnostaa. Samassa hyllyssä oli mm. Kalevala, Harry Potter ja Gogolin Kuolleet sielut. Mutta minun silmäni kiinnittyivät joka testikerta "Urheilun sääntö- ja kunto-opas 1-2" -niteisiin; erityisesti osa 2 on varsin mielenkiintoinen...

Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu