Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

tiistaina, maaliskuuta 14, 2006

Mummo tuli kylään






Mummo tuli minua tänään moikkaamaan. Kyllä me varmasti juttuun tullaan, vaikka voimille otti se kiltin tytön teeskentely! Huhhuh, onneksi voin taas huutaa ja pompottaa vanhempia kyykkyyn ja ylös. Olenkin ajatellut kanta-kessun hommia, kunhan tästä ensin pääsen jaloilleni (siis kävelemään ensin, sitten voisi ajatella myös juoksuaskelia...)

Kommentteja tähän postiin 1 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu