Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

sunnuntaina, maaliskuuta 19, 2006

Suurmiehen muistolle

Minä vasta otan ensihenkosia, toisilla päivän matka on takana. Kuluneella viikolla maailma menetti yhden suurista miehistään eli naapurimaamme entisen presidentin Lennart Meren.

Presidentin muistoa voi kunnioittaa sähköiseen surunvalittelukirjaan, jonka viestit toimitetaan presidentin omaisille.

Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu