Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

torstaina, kesäkuuta 15, 2006

En varmana tee niin




Varminta on saada asia tapahtumaan juuri päinvastoin, on sanoa: "en koskaan tee niin"..Isä on aina uhonnut, että "ei koskaan laita mitään henkilökohtaisia kuvia ainakaan tietokoneen taustakuvaksi". No niin vaan siellä nyt on minun kuvani. Eikä siinä vielä mitään, tässä on hänen uusi pankkikorttinsa!

Kommentteja tähän postiin 1 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu