Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

tiistaina, toukokuuta 16, 2006

Latte-isä?!

Heh heh, nytpä on minun isällekin löytynyt oma genrensä: latte-isä. Latte-isä on kuulemma sellainen, joka "..tietää vauvansa mitat tarkalleen viikottain, tekee vauvalle blogit nettiin ja istuskelee kahviloissa rennosti vauvoineen nauttien lattea eli maitokahvia mukista". Minun isä lienee sellainen semi-latte-isä, koska on tehnyt minulle blogin ja tuntee toki strategiset mittani; mutta kahviksi sille kelpaa kyllä ihan tavallinen purkkiinkuivunut Juhlamokkakin. Sitä en ole oikein vielä keksinyt, olisiko se metro- vai jopa kenties retroseksuaali!

Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu