Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

keskiviikkona, toukokuuta 17, 2006

Kelalta postia...

...niin tuli minulle ensimmäinen omalla nimellä kirjattu kirje! Ja vain puolitoista viikkoa sen jälkeen kun sain nimen. Lähettäjänä Folkpensionsanstalten eli kavereiden kesken Kela vaan.

Tämä on todellisesti nopein palaute mitä ikinä elämäni aikana tulen sieltä saamaan - ainakin kun tulee kysymys opintotukien käsittelystä tai väärien päätösten korjauspäätösten postituksesta, niitä saanen odottaa tovin jos toisenkin...Mutta onhan se kiva että näin tässä vaiheessa siellä ollaan virkeinä, että minutkin saadaan kelattavaksi!

Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu