Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

tiistaina, toukokuuta 23, 2006

Olen neljännesvuotta vanha!


Eilen 22.5. täytin virallisesti 3 kuukautta ja sopivasti pihassa tuomi alkoi kukkia. Se on ihan jees, että luontokin tuulettaa näitä merkkipäiviä. Loordi voitti, mutta eipä sunnuntaina ollut mitään havaintoa kukkasista vielä...tärkeysjärjestys se on näissäkin jutuissa oltava!




Tältä se näytti aamuviideltä 23.5...



Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu