Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

tiistaina, kesäkuuta 13, 2006

Kisat käyntiin...


THE ONE AND ONLY urheilukisat - ainakin isän mielestä - käynnistyivät; eli jalkapallon MM-kisat. Olen minäkin jo katsonut pelejä, Peleä en ole vielä kuitenkaan nähnyt. Isä on ollut paikan päällä edellisissä Euroopassa järjestetyissä kisoissa (Ranska 1998) ja edellisissä EM-kisoissa (Hollanti 2000, Portugali 2004). Viereisessä kuvassa isän päällä EM-kisapaita vuodelta 2004 ja minulla päällä muuten vaan kivat kuteet!


PS. Argentiina voittaa!



Kommentteja tähän postiin 1 kpl

  • Klo 16 kesäkuuta, 2006 14:43, Anonymous Anonyymi sanoi…

    Ja aika hyvät kisat taitaa Tour de France'kin...alkaa 1. heinäkuuta - kumpi voittaa, Basso vai Ullrich?

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu