Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

perjantaina, kesäkuuta 09, 2006

Neiti 15 v



Keskiviikkona täytin jo 15 viikkoa, niin se aika liitää kuin tapiiri. Joista tuli muuten mieleen, ettei vieläkään ole tullut ensimmäistäkään..siis minulle, niitä tapiireja.

Ja sen olen oppinut että kun kuvataan, pitää piilottaa hymy ja jäykistää kasvot peruslukemille. Ei täällä turhannaurajia tarvita vaan nöyriä veronmaksajia!


Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu