Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

lauantaina, maaliskuuta 11, 2006

Kohdun turvallisuutta...

Joissakin oppaissa sanotaan, että vauva tuntee olonsa turvalliseksi, jos hän saa nukkua ahtaassa tilassa. Sopiva yösija on esimerkiksi äitiyspakkauksen laatikko tai kapalo. En ymmärrä moista! Kun on 9 kuukautta majoittunut yksiössä, jossa seinät kaatuu koko ajan päälle.. Minä saan parhaat unet, kun nukun yksin vanhempien parivuoteen keskellä. Oi sitä avaruutta ja tilaa hengittää! Välillä riepoo, kun siihen sänkyyn tunkee muitakin - menisivät nukkumaan vaikka olohuoneen sohvalle...

Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu