Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

lauantaina, maaliskuuta 11, 2006

Taas viikko lisää elämää

Lähestyn päivä päivältä keski-ikää - kohta mittarissa 3 viikkoa. Kuluneella viikolla käytiin 1. kerran neuvolassa. Samalla koeajoin uusvanhat vaununi - ihan ok, ei siinä mitään. Isällä oli taas hankaluuksia ylipäänsä saada vaunut kasaan, en ymmärrä miten hän ylipäänsä pärjää elämässä! Ei todellakaan mikään tekniikan velho, vaikka itsellänikin toistaiseksi on peukalo keskellä kämmentä: enhän edes vielä tiedä että minulla on kädet!

Neuvolassa mitattiin paino, joka oli noussut jo 3750 g:aan, kun syntymäpaino oli 3285 g. Pistin hieman painokäyriä uusiksi! Kaikki kunnia catering-päällikölleni. Onnistunut johtaminen vaatii että kasaa ympärilleen itseään pätevämpiä ihmisiä ;) Pituuttakin oli jo 53,7 cm, joten olen kasvanut n. 1 cm/vko. Tasaisen vauhdin taulukolla olen 3 vuoden päästä yli 2 metriä!

Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu