Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

sunnuntaina, maaliskuuta 12, 2006

Merkittäviä tapahtumia elämäni aikana

Lyhythän tuo elämänkokemukseni vielä on, se myönnettäköön. Mutta olen jo
osallistunut omalla panoksellani kollektiiviseen maansuruun: puhun siitä
olympiafinaalista...Olin synnytysosastolla nro 1, ikkunapaikalla nro 6.
Aluksi luulin että kaikki kätilöt, äidit ja isät itkevät sitä kuinka
sievä minä olen - mutta syynä olikin tuo nöyryyttävä tappio.

Minä itkin - tai huusin myös - ja osallistuin aktiivisesti keskusteluun.
Aiheeni oli kuitenkin maitopolitiikka, joka on ollut lähellä suutani
siitä alkaen...

Muuta merkittävää:
Tällä viikolla UPM keksi "lopullisen ratkaisun" kannattavuusongelmiin ja
UPM:aakin vielä kuuluisampi etninen puhdistaja Slobo siirtyi
serbitaivaaseen, jossa ei muita kansallisuuksia olekaan. Serbien taivas
on albaanien helvetti ja toisinpäin...

Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu