Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

keskiviikkona, maaliskuuta 08, 2006

Vauhdikasta menoa ja ristiäiset..

Kohta 2 viikkoa elämää vanhempien kanssa takana - on opittu kylpemään, kantamaan, syömään. Välillä nukkumaankin. Ihmeellistä miten vähällä unella sitä tuleekaan toimeen! Napanuoran tynkä tipahti eilen. Pahimmasta päästä on ollut kyllä navan puhdistus....

Nyt on sovittu jo ristiäispäiväkin (6.5.2006) - pappikin on sieltä räväkämmästä päästä, siitä minä tykkään! Ja ihan Tuomiokirkkoon ajattelin mennä parkumaan, ei siitä muuten viitsi...

Jostakin kumman syystä isän erityisen mielenkiinnon kohteena on ollut tuo vauvojen nukkumisen teoria, josta on innokkaasti haettu tietoja mm. tästä tiedon valtamerestä...

Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu