Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

keskiviikkona, maaliskuuta 01, 2006


Vihdoinkin! Minä synnyin (jo itse asiassa 6 päivää sitten) 22.2.2006 klo 22:42. Todennäköisesti kakkonen tulee olemaan onnennumeroni!

Muut strategiset mitat: paino 3285 grammaa ja pituus 51 cm.

Nyt olen jo päässyt kotiin. Sairaalassa äidin urakka oli rankka - näihin tapahtumiin ei valmenneta missään etukäteisinfossa. Loppu hyvin, kaikki hyvin...

Kommentteja tähän postiin 1 kpl

  • Klo 12 maaliskuuta, 2006 15:44, Anonymous Anonyymi sanoi…

    Yritähän vain ymmärtää, kyllä ne ihan kelpo ihmisiä ovat nuo sinun vanhempasi,
    vähän hämmentyneitä vain vielä - ihmeestä ällikällä, kun sinunlaisesi ilmoille
    saivat. Muistan itsekin, miten ylpeä olin isästäsi,esikoisestani, nostin
    kesäkelillä vaunuista kaikkien vastaantulijoiden ihailtavaksi.


    Minä olen näet mummosi, vai mummako sopisi paremmin.Olen tosi iloinen, että
    vielä ehdin isoksi vanhemmaksi tulla.Odotan tapaamistamme kuin kuuta nousevaa.

    Minä olen sinun tätisi ja minusta sinä Alien olet tosi nätti vauva. Minäkin
    odotan sinun tapaamista Alien oikein innolla.

    Mummo ja täti, rakkaudella

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu