Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

maanantaina, tammikuuta 22, 2007

Tähänkö on tultu...


..että lapsen hyvinvointi jää omien mielihalujen alle..? Missä se olikaan se lastensuojeluviranomaisten numero - tässä ruokakassissa piti olla Pilttiä ja muuta mukavaa murkinaa, mutta täällähän on OLUTTA!


Kommentteja tähän postiin 2 kpl

  • Klo 28 tammikuuta, 2007 11:47, Anonymous Anonyymi sanoi…

    Hei kohtalotoveri,
    ei se aina helppoa ole täällä Konalassakaan (vaikka muuten on eri hyvä paikka asua ja yrittää, sanokoon SS mitä vaan...)

    Katselin päiväkirjaasi hieman kahdetien, ei vaan mulla oo vastaavaa..

    Koitetaan pärjätä!

    T. Vilma, 9½kk

     
  • Klo 28 tammikuuta, 2007 11:49, Anonymous Anonyymi sanoi…

    .. ja taitaa edelleen olla lukihärö tuolla mun tädillä kun ei osaa sanaa kadehtienkaan kirjoittaa oikein.. Mihin tää maailma on menossa?

    Vilma

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu