Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

perjantaina, joulukuuta 22, 2006

Neiti 10 kk


Tänään täytän 10 kk. Tällä viikolla olen oppinut vilkuttamaan hei-heit. Tänäänkin muutamalle pojalle moikkailin ihan vaan flirttimielessä. Lisäksi olen oppinut taputtamaan käsiä yhteen - ihan tulee mieleen Halavatun Papat, kun niille aplodeeraa niin vakiovastaus on: "elekee elekee, ei tarvii"!


Joulupukin tapasin männä viikolla ja pummasin siltä fazerin sinistä iskälle, kun ei se raukka itse uskaltanut pyytää. Lapsityövoimalla se tääkin porukka elää...








Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu