Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

maanantaina, joulukuuta 25, 2006

Lahjojen tuloa ei voinut estää


Jouluaatto-iltana kummitonttu jakoi lahjoja - ja minullekin tuli vaikka kuinka paljon! Olen tainnut olla aika kiltti 10 kk...



Kommentteja tähän postiin 3 kpl

  • Klo 27 joulukuuta, 2006 13:48, Anonymous Anonyymi sanoi…

    No voit hiisi kun on Vivi söpönä näissä kuvissa! No onhan se Vivi ihan livenäkin söpö:)

     
  • Klo 27 joulukuuta, 2006 13:50, Anonymous Anonyymi sanoi…

    ..Ja näköjään on Kaisalla, siis mulla, ihan lukihäröäkin kun tul kirjotusvirhekin tuohon viestiin...:)

    Kura-Kaisa

     
  • Klo 30 joulukuuta, 2006 17:06, Blogger Solleken sanoi…

    ...ei se mitään, kun en osaa vielä lukea noita kommentteja itse, joten häröt ei haittaa... Tosin mummolta kuulin yhdestä 2,5 -vuotiaasta, joka kuulemma osaa jo lukea. Sen iskä on joku matemaatikko, joka treenaa sitä naskalia päivät pitkät. Luulempa, että on ihan legendaa tuo juttu!

    Vivi

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu