Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

sunnuntaina, tammikuuta 21, 2007

Neiti 11 kk


Jees, täytän yksitoista kahdestoista osaa koko vuodesta! Pikkuhiljaa voi alkaa jo voittajan ilmein ja asennoin poseeraamaan. Hyvin olen ottanut komennon tässä huushollissa; johtaminen on niin helppoa että olen ajatellut upseerikoulua. Se kyllä saisi Kaisan (siis tuon rajojemme valppaan vartijan) jo kyyneliin...Ja miksei Kaisa-mumminkin!



Kommentteja tähän postiin 1 kpl

  • Klo 28 tammikuuta, 2007 15:52, Anonymous Anonyymi sanoi…

    Hei Vivi,

    ilolla luen ajatuksiasi upseerin urasta! Way to go girl! Pistähän jo suosikkeihin osoite www.mil.fi niin aloitamme yhdessä tämän valmentautumisen RUK:n kautta kadikseen. Tähtäimenä Puolustusvoimien komentajuus, ei sen vähempää!

    Kaisa

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu