Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

lauantaina, huhtikuuta 15, 2006

Pääsiäisvierailulla mummolassa




Elämäni ensimmäinen kyläreissu on takanapäin. Kävin mummon luona pääsiäislounaalla. Minulla oli oma maitoautomaatti mukana, kun olen aika tarkka tuosta ruokavaliostani. Hieman minua hermostutti uusissa ympyröissä, mutta menihän se lopulta ihan hyvin. Kyllä sitä reissuun voi lähteä toisenkin kerran!

Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu