Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

torstaina, huhtikuuta 06, 2006

Edelleen olen tavoitteessa

Tänään täytän kuusi viikkoa.


Kuten aikaisemmin jo totesin, tavoitteena on se kahden metrin pituus kolmen vuoden vanhana. Tänään kävin neuvolassa ja hyvin olen pysynyt aikataulussa: pituutta oli kertynyt jo 59,2 cm (!) ja painoa 4560 grammaa. Olen kuulemma vähän liian laiha pituuteeni nähden, mutta eipä ole nuo missitkään viime vuosina painoindeksia paljon kunnioittaneet. Toisaalta jatkuva bodaaminen eestaas on tuottanut tulosta, neuvolan tätikin pisti merkille sixpackini ja totesi että "onpa jäntevä tyttö".

Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu