Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

maanantaina, huhtikuuta 10, 2006

Mitalin metallinen maku





Meidän perheessä on kolme lasta: minä, Kettu ja isä. Isä jaksaa juosta kuin labradorinnoutaja kaikenlaisten pallojen perässä. Nyt viikonloppuna se oli pappojen salibandyn SM-kisoissa ja niiden joukkue voitti SM-hopeaa. Tai niin se ainakin väitti, hyvä ja kekseliäs tarinahan se äidinkin mielestäni oli: "...pitää mennä seuraavaksi viikonlopuksi Jyväskylään, kun päästiin sinne lopputurnaukseen...". Missä lie luuhaillut taas, varmaan Joronjäljessä Litovelia naukkailemassa. Ei se minustakaan mitään pelata voi, kun tuskin saa sukkia aamulla omin voimin jalkaan - äidin on laitettava yleensä ensin sille sukat ja sitten minulle!

Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu