Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

lauantaina, huhtikuuta 01, 2006

Kaksi renttua: AR ja minä


AR on tämän kevään abiturenttu ja minä olen tämän kevään renttu muuten vaan. Juliet Jonesin sydän lauloi aikanaan, että "miksi naiset rakastuvat renttuihin". Meitä kun katsoo niin ei ihmettele lainkaan miksi miehet rakastuvat renttuihin!



Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu