Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

maanantaina, joulukuuta 04, 2006

Joulukuun sateissa...


On joulukuu ja sää sen mukainen - eli vajaat 10 astetta lämmintä ja ruoho kasvaa vihreänä. Tällaisiakohan ne minun elämäni talvet tulevat olemaan?

No mutta ei se huonompi luisto ole minua haitannut, kun ei voi hiihtää pitää keskittyä standup-komiikkaan - vai pitäisikö sanoa standup-mimiikkaan! Tässäpä muutamia ilmeitäni viime päiviltä...










Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu