Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

torstaina, helmikuuta 21, 2008

Neiti 2 vuotta!!


"Un-f**king-believable", sanoisi joku ulkomaaksi tässä tilanteessa...Mutta totta se on - minä täytän kaksi vuotta (eli 730 päivää ja 104 viikkoa). Vauhtia ja vaarallisia tilanteita lupaan tarjota jatkossakin äiskälle ja iskälle!





Kommentteja tähän postiin 1 kpl

  • Klo 22 helmikuuta, 2008 09:26, Blogger Unknown sanoi…

    Ihanaa syntymäpäivää Sinulle Vivi!
    Terveiset samalla täältä Kosovosta, aurinko paistaa uuteen valtioon pilviverhon takaa.
    Terkut iskälle, äipälle ja systerille!

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu