Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

perjantaina, toukokuuta 25, 2007

Tilanahtautta...


Tutkimusten mukaan suomalaiset asuvat ahtaammin kuin muut eurooppalaiset. Voin allekirjoittaa tämän täysin - tässä on minun "leikkihuoneeni"...


Kommentteja tähän postiin 1 kpl

  • Klo 25 toukokuuta, 2007 17:24, Anonymous Anonyymi sanoi…

    Hei Vivi,

    Kyllä on ahtaaksi tilasi mennyt. Mutta jospa tulevaisuus toisi parannusta mukanaan.
    Terveiset täältä etelästä, jossa turvaan rauhaa. Hellettä on pitänyt ja aika soljuu kuin siivillä eteenpäin. Nyt tuli hetki, jolloin halusin katsella mitä sinulle kuuluu ja oli oikein mukavaa huomata sinusta paljon uusia kivoja kuvia. Laitahan terveiset äidillesi ja isällesi - ole heille armollinen!:)

    Kaisa, tuo rajojen (niin kotimaan kuin nyt ulkomaidenkin) vartija

     

Lähetä kommentti

<< Etusivu