Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

sunnuntaina, maaliskuuta 25, 2007

Mummo on...tähti!


Kävin teatterissa ensimmäisen kerran elämässä - ja siellähän oli mummoja vaikka kuinka paljon! Minun mummi kertoi siitä miten Tähti lähti...siinä samalla tähti tuli - mummista meinaan.


Huusin bravoota jo esityksen aikana, mutta iskä hiljensi hyssytellen että "mitä ihmisetkin nyt ajattelee, oo hiljaa siinä!". No iskä se on semmoinen hiiri aikuisen vaatteissa...mutta pidetään se vaan meidän välisenä tietona. Hyvä mummi!



Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu