Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

torstaina, lokakuuta 19, 2006

Mitä tänään kotona opin?


Mitä tänään kotona opin, minä pikkuinen pellavapää...? Opin että kirjoja löytyy kirjahyllystä ja niitä voi sieltä omin käsin lattialle repiä.
Välillä on mukava hieman levätä ja mummin tuomassa pottatelineessä voimia kerätä!


(Tämä viesti on kirjoitettu Google Docs -palvelussa ja postattu suoraan blogille.)




Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu