Vivi's Diary eli Vivin päiväkirja

Minä olen Vivi ja tässä päiväkirjassa kerron tuokiokuvia elämästäni ja sen ensimmäisistä kuukausista. Minulla on henkilökohtainen toimittaja, joka kirjaa mielipiteeni; joissakin paikoissa häntä myös "isäksi" kutsutaan. Lisäksi olen palkannut käyttööni 24x7 catering-palvelun, jonka vastuuhenkilölle reklamoin säännöllisesti tarjoilun tasosta ja riittävyydestä. Tunnet hänet kenties muissa yhteyksissä "äitinä"....

maanantaina, elokuuta 14, 2006

Ja nyt Vivi - sukeltaa!



Olen vihdoinkin päässyt lihapatojen ääreen: viime viikonloppuna söin ensimmäisen kerran lihaa (possua). Vihdoinkin nämä vegaaniajat on takanapäin! Lisäksi vaihdoin harrastukset vähän ekstriimimpään ja siirryin uinnista sukeltamiseen. Olen jo sukeltanut kolme kertaa.


Roskun kanssa ollaan kova pari, ohessa selvitetään lattialta löytyneen salaperäisen kirjeen arvoitusta...epäilemättä se on lasku, jonka isä yritti syödä!



Kommentteja tähän postiin 0 kpl

Lähetä kommentti

<< Etusivu